Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 30. december 2011

Kransekage-hapsere

Har jeg fået bagt idag, men de må først spises i morgen.
Det vil sige, jeg har prøve smagt et par stykkere, måtte jo smage om de var gode nok, og de kan varmt anbefales, der er nougat inden i :)
Jeg har fundet opskriften hos Boligliv, og de er nemme og hurtig at lave.

God aften til jer alle og velkommen til mine nye læsere.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk!!
    Det var lige sådan jeg havde tænkt min Nytårs kransekage, så jeg har fluks printet opskriften ud

    Stine:))

    SvarSlet
  2. Husbond har lige lavet kransekagemassen. Vi skal være os 2 alene hjemme (bliver dejligt da jeg skal på job) og han har lavet portionen til 30 pers efter Mette blomsterbergs opskrift, godt fryseren findes ;)De der fra boligliv lyder også lækre !

    SvarSlet
  3. Stine - Den er også god. Min mand har smug spist et par stykker her til aften :)Nu er der lagt låg på.
    Birgit - Sørme godt at i har fryseren, ellers sætter det sig på side benene. God Vagt og godt nytår.

    SvarSlet
  4. Gitte's søster Tina - Kan anbefales,smagte dem til nytår, der kan være 5 stk i hver side af kinderne:)

    SvarSlet